بررسی ماشین ظرفشویی ال جی مدل KD-824S

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

بررسی ماشین ظرفشویی ال جی مدل KD-824S
نویسنده : آناشید تاریخ : جمعه 6 دی 1398

از دیگر تکنولوژی های به کار رفته در این دستگاه می توان به سیستم شستشوی قدرتمند با فناوری بخارشوی TRUESTEAM اشاره نمود. توسط این سیستم دیگر نیازی نیست پیش از قرار دادن ظروف، آنها را شست. با انرژی و حرارت بالایی که برای این تکنولوژی در نظر گرفته شده، ذرات و لکه ها را از روی ظروف می زداید و در نتیجه شستشوی ایده آلی را به ارمغان می آورد. همچنین امکان استریلیزه کردن ظروف از طریق سیستم شستشوی بسیار داغ و خشک کردن ظروف با استفاده از سیستم هیبریدی پیشرفته را فراهم می سازد. ال جی به دلیل رقابت با دیگر کمپانی ها همیشه سعی بر آن داشته تا ویژگی هایی در محصولات خود بگنجاند و محصولات خود را برتر از دیگر محصولات موجود در بازار نشان دهد. یکی از این ویژگیهای بارز، کم صدا کردن فرآیند ماشین های ظرفشویی می باشد. بر همین اساس ال جی برای کاهش صدا و یا از بین بردن صدا تدابیری همچون طراحی سیستمی با نام LoDecibel™ اندیشیده که این سیستم از مواد عایق کاهش دهنده میزان صدا و موتور دایرکت درایو مجهز به فناوری اینورتر تشکیل شده است. همچنین با استفاده ازسیستم عیب یاب هوشمند به صورت اتوماتیک عیب یابی دستگاه انجام شده و می توان با یک تماس تلفنی با دفتر پشتیبانی و خدمات مشکل به وجود آمده را در حداقل زمان ممکن برطرف نمود. با طراحی سبد Smart Rack و قابلیت تنظیم ارتفاع برای شست و شوی ظروف بزرگتر و قابلمه تا ارتفاع 35 سانتیمتر مشکل مربوط به کمبود جا در ظرفشویی KD-824S از بین خواهد رفت.

شرکت ال جی در سال 1958 تاسیس و از همان سالهای اولیه با در نظر گرفتن تکنولوژی و فناوری روز دنیا، تولید محصولات متنوع و باکیفیت، تمام هدف خود را رسیدن به عصر دیجیتالی بنا نهاد و امروزه یکی از تولیدکنندگان پیشرو جهان در صنعت تولید محسوب می شود و اکنون، ال جی با سیاست های تجاری جهانی خود، یک برند تجاری خاص و هوشمند نقش مهم و فعالی را در بازارهای جهانی ایفا می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی 824 ال جی, ماشین ظرفشویی ال جی مدل KD-824S, ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره, ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره KD-824S, ماشین ظرفشویی مبله ال جی, ماشین ظرفشویی ال جی قیمت ,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.